Gustavo Álvarez, Ramon Mosquera, Evencio Ferrero e Marcos Trigo

Gustavo Álvarez, Ramon Mosquera, Evencio Ferrero e Marcos Trigo

Non é a primeira vez, nin será a última, que Carballo acolle un campionato autonómico de natación, porque, como apunta o secretario da Federación Galega, Ramón Mosquera, “é un dos sitios onde sabemos que van funcionar”. Mosquera estivo hoxe na nosa vila para presentar, xunto co presidente da AD Fogar, Gustavo Álvarez; o concelleiro de Deporte, Marcos Trigo, e o alcalde, Evencio Ferrero, o XIV Campionato galego de longa distancia en piscina, que se celebrará este sábado no complexo deportivo Carballo Calero.

 

A competición, tal como explicou Gustavo Álvarez, é clasificatoria para o Campionato de España, que se disputará o 24 de febreiro en Mataró. Constará de seis probas de fondo que reunirán aos mellores nadadores/as galegos/as, e entre eles estarán os infantís carballeses Nicolás Queijeiro e Miguel Ángel Abelenda, de 14 e 13 anos de idade, respectivamente, que xa forman parte da elite da nosa comunidade.

Ramón Mosquera engadiu que Galicia “é unha das comunidades máis potentes a nivel nacional e internacional”, e, de feito, este sábado teremos en Carballo a cinco nadadores do equipo nacional e “aos mellores fondistas galegos”. Serán un total de 66 participantes, un número reducido porque o campionato está restrinxido aos 12 mellores de cada categoría en Galicia.

O concelleiro de Deporte augurou un “bo espectáculo” para as persoas afeccionadas á natación. O alcalde, pola súa banda, destacou que a política deportiva do Concello de Carballo, que aposta pola xestión directa, permite que as entidades teñan a súa disposición unha serie de instalacións que “permiten facer deporte e facer club”.

No documento adxunto podedes descargar o programa da competición.

Ligazóns

 

 

Boquete apoya a Croacia

La atacante española y embajadora de la UEFA estuvo presente en el torneo de desarrollo de la UEFA sub-16 para...


En marcha los torneos de desarrollo

Con una intensa temporada por delante, las últimas ediciones de los torneos se están llevando a cabo en Algarve, dando...


Eventos de fútbol base en Turín

La final centra la atención en la ciudad italiana, pero la federación italiana tampoco se olvida del fútbol base y ha...


Gane una camiseta firmada por Navas

Podrá obtener una elástica autografiada por el jugador del Manchester City Jesús Navas si demuestra sus habilidades...


El legado de la final de Ámsterdam

El fútbol juvenil se ha convertido en el centro de atención en la víspera del decisivo encuentro de la Europa League,...


Resumen del año: la UEFA EURO 2016

La UEFA EURO 2016 acaparó la mayor atención durante gran parte del año en UEFA.com, pero ¿qué es lo que recuerda? Hemos recapitulado los titulares de un verano inolvidable en Francia.


Griezmann recibe el premio al mejor jugador de la EURO

El delantero francés recibió su galardón en el calentamiento del partido entre Francia y Bulgaria por los clasificatorios europeos.


Informe técnico 5 de la UEFA EURO 2016: posesión

Después de dos Eurocopas en las que el juego de posesión reportó a España grandes beneficios, el control del balón dejó de ser garantía de éxito.